10-01-27 .Nybild + Skämt

Shofräs alla flings!:D
Kom precis hem från dj och i dag skulle jag och Hampus dra till Niclas efterskolan men så dissa han mig så jag bedrog mig själv och helt random skulle vi plötsligt hem till mig på vägen träffa vi Ljungqvist som hängde med hem till mig och vete fan va vi gjorde sen i väg till dj saken där det gick rätt bra för att vara första gången och så och nu sitter jag här och genom att det här nog vad det tråkigaste inläget på bloggens historia får ni en dagens bild och ett skämt som jag nog kommer köra i slutet av varje inlägg!:D                                                                                     
Och comments please/Valter




Två goa förståndshandikappade sitter o pratar om hur man gör det skönast för en kvinna.
Den ena säger: Man ska slicka där kisset kommer.
Den andre svarar: På ringen eller på golvet??:s

Kommentarer
Postat av: Locksen

HAHAHHAHAHA, fääättt(L)

Men kommentera och kolla min blogg också :D:D:D<33

2010-01-27 @ 22:26:43
URL: http://lillocksen.blogg.se/
Postat av: F-festa@bdb

AHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHA. omg

2010-01-27 @ 22:31:04
Postat av: olivia

jag fattar inte ?

förklara i skolan:D

2010-01-28 @ 15:26:45
Postat av: Anonym

valter så fiiin :D

2010-03-02 @ 22:57:12
Postat av: din beundrare kanske ?

valter gullet naw <3

2011-05-16 @ 20:36:39
Postat av: din beundrare kanske ?

valter gullet naw <3

2011-05-16 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0