2010-01-26

Dagen började med att jag försov mej till kl halv 9 (N) inte alls bra ! när magnus ringde och frågade hur långt jag hade kommit så sa jag att jag bara skulle äta, men igenligen så hade jag inte äns tagit på mej kläderna ! :(
Men men , när vi väl var i skolan så började vi med matte mitt favvo ämne eller hur ;)
På lunchen drog vi hem till kevin för att äta mackor och kolla på KP !!! :D
Efter det så hade vi ett föredrag om rattfylleri ''don't Drink and Drive''
Det var lite soft men vi hade det i tre timmer så det var lite långtråkigt -.-'
Efter det så fick jag en puss av Emma innan hon skulle gå hem , själv gick jag hem till Valter och kollade våran nya blogg design som var skit najs ! TACK NICLAS !!
Efter vi hade checkat den så kollade vi på en fett grymm film som hette '' i see you'' låter som värsta skräckisen men det var det värkligen inte , komedi så klart !
Sedan var det dax för Valter och dra på träning så det var bara för mej att traska hem.. lite lång tråkigt men Emma var så snäll och höll mej sällskap med sina fina sms , tack ! (L)
nu ska jag dra och ''plugga'' lite
God natt alla // eran Sajmon (L)

Kommentarer
Postat av: Locksen

Så lite så,<3 (L)

2010-01-26 @ 21:21:26
URL: http://lillocksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0