2010-01-28

Dagen började med att jag vaknade SENT igen ! Magnus ringde och väckte mej som vanligt :D
vi drog oss ner till skolan och på vägen mötte vi Jacob som halv sov !
När vi kom till skolan så trodde vi att ví skulle ha Anders med vi fick klara -.-' efter ett tag gick hon och sa att vi skulle få vikarie :D trodde vi ? med det var ingen vikarie :O Det var att monster :O
Man fick inte göra något ! Helt cpe!
Men men , på lunchen drog vi till ungdomsmotagningen fett najs !
När vi kom tillbaks på hade jag det lite mys med Emma !
efter skolan hade vi konfa , Johannes hade ett sariöst snack med oss för vi var för osariösa :O Kan man förstå det eller ? Nej det kan man inte :O
Sen trog jag och Niclas till Gården, eller jaa den var inte öppen.
Han tjatade på mej att vi skulle gå till vattenP när det var 10 min kvar tills den öppnade..
När vi väl var inne så kom Marcus,Valter, Tant-MariEE och Truls för vi skulle Dja eller hur man säger..
DET ÄGDE ! säger jag bara ! Finns inget annat ord!
Truls och Niclas var mest uppe hos olivia och sofie som kom senare på kvällen , så jag och Valter ägde totalt !
hade några sköna låtar :D
och ni sitter jag här och försöker ''plugga'' och SAKNAR EMMA SÅÅÅÅ MYCKET !!! (L)
men Ha D Bra era Köttbullar //eran Sajmon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0