25-01-2010 Ny design!

Tjenare alla flinger!
Fixat designen nu men tror det kommer mer!
I alla fall tack till Niclas som har gjort detta möjligt, kramar till honom!<3

Dagen då vakna,skola. Sen vare klippning där jag också slingade håret och det tog 90 minuter så det var lite mer en beräknat men i alla fall blev jag nöjd och för er som inte har hängt med så är det ljusa slingor!:D
Ingen bild nu men det kommer väll eller vad säger ni ?:D

Efter det skulle jag Truls och Sajmon dra och vad ska man säga, köra dj?
men så blev det inte för Truls hade dålig koll ;)
Istället så fick vi träffa josefine och Ann Mari på gården :)
Farsan kom och hämta mig och Truls vid 8 sen har jag ätit och a nu sitter jag här medan ni läser detta högst intressanta inlägg, plugg nu till Paradise Hotel drar i gång vid 10
och nu drar vi utt Pontus för varför är han ens där?! ;o

Nu ska jag inte babbla mer så ni kan äta era careflakes ifred :D
Komentera designen också ?:)<3// Valter (h)



Kommentarer
Postat av: aaaaaaaanonym

valter e snygg

super mario e snyggare

jag e snyggast!

2010-01-25 @ 21:24:49
Postat av: annmari

2010-01-25 @ 21:53:52
Postat av: Anonym

hahaa oj designen blev as bra (Y)

2010-01-25 @ 21:54:38
Postat av: det due !!

intresse smurfarna har sprängts av överbelastning !!

2010-01-26 @ 16:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0