26/01-2010 Film!

Tja va fan som vanligt kommer mitt inlägg sist men är minst lika intressant!:D
Jo dagen då: Gammla vanliga skola då hemkunskap,musik,spanska och idrott.
Då var man nästan färdig, för du förstår Valter hade kommit för sent några gånger för mycket och får därför sitta kvar..
Inte bra!:(
Så du fick man sluta 40 minuter efter alla andra.
Men jag klagar inte för jag var med Simon efter och som ni kanske redan har läst så såg vi på en riktigt go film på voddler! :D<3
Nu har jag precis tränat och taggar för Paradise Hotel, men har facktiskt ingen aning vem som kommer att åka, vem tror ni ?:)

Ajuste jag tänkte så här om ni önskar att vi tar upp något specielt här i bloggen? Kommentera i så fall :)

Jaja hade soft och kommentera gärna!<3// Valter (H)

Familjen Bellingers styvson Colby har installerat en webbkamera i sin läckra styvsysters rum och sänder hennes aktiviteter live på Internet. Ett skämt som snart blir till en lönsam affär, vilket får Colby att utöka och förse varenda rum i huset med kameror. Helt plötsligt är familjen ovetande stjärnor i världens första realityshow på nätet. De inser att det finns pengar att tjäna, så de fortsätter sända men går ett steg längre, vilket inbegriper makeovers och en ny läcker italiensk inneboende.
Familjen Bellingers styvson Colby har installerat en webbkamera i sin läckra styvsysters rum och sänder hennes aktiviteter live på Internet. Ett skämt som snart blir till en lönsam affär, vilket får Colby att utöka och förse varenda rum i huset med kameror. Helt plötsligt är familjen ovetande stjärnor i världens första realityshow på nätet. De inser att det finns pengar att tjäna, så de fortsätter sända men går ett steg längre, vilket inbegriper makeovers och en ny läcker italiensk inneboende.

Kommentarer
Postat av: Locksen

Vem olivia tror du ;)<3?

2010-01-26 @ 22:15:24
URL: http://lillocksen.blogg.se/
Postat av: sofia

ni kan ju alltid ta upp att jag är bäst även om alla vet det men jaja (h)

2010-01-27 @ 12:44:14
URL: http://sofiavega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0