EMMA ! SKÄMT !

Tjenna alla :D
skriver inte så långt inlägg i dag , men vaknade sent som vanligt trodde det var Lördag i dag-.-'
men men , skolan var okej :D
sedan skulle vi till två kronan med hockeylaget var där i 20 min -.-' sedan träffa Valter och Niclas !(älsklings pöjkar)
vi drog till Emma min älskling som hade en liten ''fest'' typ för hon fyllar år på onsdag :D
GRATTIS !
Hon fick ......... av oss;) fett najs :D
nu är kl 9 min över 12 och ska sova nu !ha Dbra alla (L) // eran Sajmon ! 
Får la köra en Valter då :D
Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig. 
-Syrran. Du kan väl ta av dig handduken. 
-Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut? 
-Snälla Snälla Snälla... Efter mycket tjat 
- Okey då. 
Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa: 
-Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!

Kommentarer
Postat av: hertz

hahahahahah xD

2010-01-30 @ 09:08:31
Postat av: Locksen

HAHAHAHAH!! :D

Bääästa skiten XD(L)

2010-01-30 @ 11:17:50
URL: http://lillocksen.blogg.se/
Postat av: truls

fyfan va naaaaaajs!<3

2010-01-31 @ 19:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0