10-01-31

Tjo fräääss på er!:D
Hemma nu från en övernattning hos simon :D
Igår var du ju först internmatch med fotbollen 2-2 och målskytt! :)
Sen vare ner till gården vänta på Locksen sen när han kom fick vi inte spela dj för det var nåra ledare som inte brukar vara där, och vi fick därför inte spela :(
Men där låg vi och dega till Absolute dance winter 2010
Som jag rekomenderar!<3

Simon ringde och kom sen drog vi till Fanny Polen
Var där till halv 12 sen drog vi hem till Simon asså jag och Simon 
Där slagga vi runt halv 1 och nu är jag här och Simon är i Allum och shoppar :)

Nu vill vi att alla länkar era spotify listor, för att vi sedan tar utt dom bästa låtarna och sätter in dom i en egen lista och länkar utt här! :D

Ingen bild i dag men klart ett skämt!:)

Två kompisar i samma tält:

- Runkar du ?

Mhmm

- Svårt att få upp den?

Mhmm

- Prova med din egen kuk då...!


Det var allt från Valter (:

Kommentarer
Postat av: Robert

Det är så gammalt ! :O

Har du inga som jag inte har hört !

2010-02-01 @ 16:50:50
Postat av: jesper

tycker samma som robert ;o

2010-02-01 @ 19:52:02
Postat av: sarah

Hahah skön blogg killar (y) <3

2010-02-20 @ 08:09:10
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/
Postat av: L J E M T F E L T ♥

Tycker era skämt är tråkiga. Så det så! ;)

2010-03-24 @ 15:26:28
URL: http://ljemtfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0